MotoGP last lap | 2020 #AragonGP

18 Okt 2020
2 412 994 Ditonton

Nerves were shredded as Álex Rins and Alex Márquez fought to the finish! ⚔️
Check out the thrilling final lap from MotorLand! 🔥
#AragonGP 🏁
Visit The Official Website: www.motogp.com/en
Official App on iTunes: bit.ly/MotoGPAppItunes
Official App on Google Play: bit.ly/MotoGPAppGooglePlay
Buy your VideoPass: bit.ly/1VideoPass
Buy your TimingPass: bit.ly/TimingPass
Follow MotoGP on Instagram: instagram.com/motogp/
Like MotoGP on Facebook: facebook.com/MotoGP
Follow MotoGP on Twitter: twitter.com/MotoGP
Follow MotoGP on TikTok: www.tiktok.com/@motogp
Subscribe to MotoGP on IDworlds: goo.gl/IV00s
Buy the Official MotoGP Merchandise: bit.ly/1XeSqhz

Komentar
  • Anyone else watching this on repeat like 🤯

    MotoGPMotoGPBulan Yang lalu
    • @Dwi Rizky Wicaksono 🙏❄️🌷🌱

      Hidayati TriHidayati TriBulan Yang lalu
    • @TV JELETOOT idworlds.info/from/sK2jpLfKcaqWn7s/video

      спорт спортспорт спортBulan Yang lalu
    • @спорт спорт idworlds.info/history/ycXu-XSYE4VzNKQQr8mvpQ

      TV JELETOOTTV JELETOOTBulan Yang lalu
    • idworlds.info/history/ycXu-XSYE4VzNKQQr8mvpQ

      TV JELETOOTTV JELETOOTBulan Yang lalu
    • idworlds.info/from/sK2jpLfKcaqWn7s/video

      спорт спортспорт спортBulan Yang lalu
  • KING of king ❤️suzuki.❤️ Alex rins

    Amir KhanAmir Khan2 hari yang lalu
  • Virajı yatak sanıyor o.clari

    mazlum karakmazlum karak6 hari yang lalu
  • SuzuKING 🔥🔥🔥

    Dede NurhariDede Nurhari6 hari yang lalu
  • Suzuki best bike got my old k5 gskr

    AnonAnon10 hari yang lalu
  • Suzuki so fast..

    No ZhalimNo Zhalim20 hari yang lalu
  • Joan mir

    Angelus NahakAngelus Nahak23 hari yang lalu
  • VAMOS !!! SUZUKI GSX-RR WITH LESS BHP THAN HONDA RCV-213V , ALEX ❤️❤️♥️💖💗 💞 JUAN ❤️♥️💖💗 GREAT BROTHERS 👁️👁️💥🧠🔥👀😑

    Abhishek ChatterjeeAbhishek Chatterjee23 hari yang lalu
  • I like

    S PtS Pt24 hari yang lalu
  • Formula e www.thedailystar24.xyz/2020/11/formula-e-is-literally-future-says-pop.html

    Rafiqul IslamRafiqul Islam28 hari yang lalu
  • 👍

    APA YAN APA YANAPA YAN APA YAN29 hari yang lalu
  • na.to/quickallsex1 📞👆 I loro stati di salute rispettivi prevenirli

    ruleey Xxxruleey Xxx29 hari yang lalu
  • 手汗止まらなかった😂 マルケス弟に勝って欲しかったけど

    SりゅたSりゅた29 hari yang lalu
  • 🥰🥰🥰

    Gcg hienGcg hien29 hari yang lalu
  • Es estupendo Alex y Rin ,👍👍👍 enhorabuena😘😘😘

    姐姐姐姐Bulan Yang lalu
  • Beautiful motogp SUZUKI MENANG.

    ibay dillahibay dillahBulan Yang lalu
  • WHAT ABOUT HAVING AIRCON ON YOU HELMET? Enjoy car-like comfort on your two-wheeler with BLU3 E20, the award-winning cooler from BluArmor powered by revolutionary technology. Experience comfort on the go with BLU3 E20, the world's first two-wheeler accessory that integrates physiological comfort (cool, clean air and effective defogger) with psychological comfort (connected infotainment with Bluetooth connectivity). BLU3 E20 is a winner of the CES 2020 Innovation Award. Get this unique car-like comfort for yourself with host of features:- Everything you need to know about BLU3 E20 1. Personalised Cooling 2. Single Large Click Surface 3. Dynamic Audio & Airflow Control 4. Rider-Pillion Crystal Clear Conversation 5. Control Via Siri/Google Assistant 6. Hear your WhatsApp Messages 7. Tune Airflow & Direction 8. Access User Manual Via Voice Assistant 9. Record Location Aware Updates 10. Over-The-Air Firmware Updates 11. Phone Calls 12. International Helpline BluArmor Customer Helpline +91 96067 13004 Connectivity Music, Calls, Navigation, WhatsApp messages, Voice Assistant integration and much more Programmable Fan Control Choose from one of 3 settings (Regular/Turbo/Beast) for optimum comfort. Super-hot afternoon? No problem - Beast Mode ON!! Dust-Free Enjoy a dust-free ride with wet-filtration tech that blocks dust particles from entering your helmet Cooling Revolutionary wearable cooling tech with dynamic fan control that flows air that is up to 15° C cooler than the ambient into your helmet De-Fogging Steady flow of air keeps your visor and glasses fog-free. The only solution in the world for defogging your glasses while riding! Technical Specifications: • Up to 15°C lower than ambient depending on conditions • Quick defogger • Dual-mode Bluetooth support with proprietary TWOFLO tech - simultaneous support for Bluetooth Classic and Bluetooth Low Energy • Adaptive filtering for wind-noise cancellation • 3 fan speeds - Regular, Turbo and Beast with 2X speed of BluSnap2 in the beast mode • Integrates air deflector for tuning direction of air flow • Proprietary split-wing design for chin-mount to improve fitment across helmet shapes. Chin-mount attaches to helmet using a 3M VHB tape. • Lock mechanism to detach/attach cartridge • Integrates anti-bacterial cooler-filter that eliminates germs, virus and mould • 6 months of cooler-filter lifetime (replacement consumables per piece RM50.00) • 12 months warranty against manufacturer’s defects. Must be returned in original packing. (terms & condition apply) • 12 months warranty against accidental damages (RM25.00 charge / terms & condition apply) • Extends to fit your helmet • Battery run time of 15 hours with the fan in regular mode; 7 hours with the fan in turbo mode and 3 hours with the fan in beast mode • 260gms when dry What is in the Regular Box (16cm x16cm x 10.3cm) BLU3 E20 with Vent and Deflector, Chin Mount, Cartridge, Extender, Speaker + mic terminated with a micro USB connector, Speaker Spacers, Cable for charging. All the spares that you need. Compatible with Android phones supporting version 7 and above Compatible with iPhones supporting iOS 13 and above. Linkedin: www.linkedin.com/in/thevar-world-2b78b31b9 Instagrsm: instagram.com/thevarworld?igshid=h9uwxe8ogbg4 WhatsApp: wa.me/c/60175814269 Twitter: @thevarW

    Sam ThevarSam ThevarBulan Yang lalu
  • idworlds.info/from/zd1mZ9y0oIhjm9k/video

    Hera Dwi IskandarHera Dwi IskandarBulan Yang lalu
  • How much. Top speeds ?

    ฉัตรชัย ศิริโพธิ์กลางฉัตรชัย ศิริโพธิ์กลางBulan Yang lalu
  • idworlds.info/from/sK2jpLfKcaqWn7s/video

    спорт спортспорт спортBulan Yang lalu
  • #Virus_Corona_Adalah_Sebahagian_Azab_Yang_Lebih_Kecil #Obat_Penyembuhan_Dari_Corona Petikan dari bayan keterangan yang ditulis oleh Al Imam Al Mahdi Al Muntadhar, Nasser Mohammed Al Yamani, beserta tarikh dan tajuk keterangan: 19 - 05 - 2020 Virus Corona dan bayan keterangan pemutus yang sebenar, pemisah antara yang hak dan yang batil, bukan senda gurauan.. Petikan keterangan: Demikian itu agar kalian sadar akan kadar kemampuan diri kalian, juga supaya kalian tahu dengan pasti, bahawa penyakit azab seksaan yang mencekik dari Allah ini, yang kalian namakannya virus Corona, sama sekali tidak ada yang akan menghilangkannya dari kalian selain Allah yang Maha Esa semata-mata Maka dari itu hendaklah mereka bertaubat dari dosa-dosa besar, dari perkara-perkara yang keji, menganiaya, menindas dan menzalimi manusia, dan dari kezaliman syirik, hendaklah mereka mengucapkan: "Wahai Tuhan kami, sesungguhnya kami ini telah menzalimi diri kami sendiri, dan sekiranya Engkau tidak mengampuni kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya kami termasuk kalangan orang-orang yang merugi" Setelah bertaubat kepada Allah dan kembali pada-Nya, hendaklah mereka mengucapkan: "Ya Allah, sesungguhnya aku ini adalah hamba-Mu, aku mohon dengan hak Laa ilaaha illaa Anta -tiada tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau- dengan hak rahmat-Mu yang telah Engkau tetapkan ke atas Diri-Mu, dengan hak besarnya nikmat keredhaan Diri-Mu yang teragung, yang lebih besar dari kenikmatan syurga-Mu, aku mohon sembuhkanlah aku ini dari azab seksaan Corona atau singkirkannya dariku, sesungguhnya kami ini percaya pada penyeru kebenaran dari sisi-Mu" "Ya Allah, lenyapkanlah dari kami ini azab seksaan-Mu yang datang dari segala macam rupa, agar kami ini dapat mengikuti jalan yang hak dari sisi-Mu, kami mohon teguhkanlah keikhlasan dan kesetiaan kami terhadap perkara yang telah kami janjikan kepada-Mu, wahai Dzat yang membatasi antara manusia dan hatinya, Dzat yang Maha Berkuasa mengubah dan menyekat di antara manusia dan pekerjaan hatinya, tiadalah bagi kami harapan selain dari mengharap pada rahmat-Mu yang telah Engkau tetapkan ke atas Diri-Mu, sekiranya Engkau tidak mengampuni kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya kami termasuk kalangan orang-orang yang merugi" "Ya Allah, sesungguhnya Engkau telah berfirman dalam muhkam Kitab-Mu:Berdoalah kepada-Ku, niscaya akan Kuperkenankan bagimu [Ghaafir:60], maka terimalah dariku permohonanku dan taubatku kembali pada-Mu, dan dari-Mu aku mengharapkan agar Engkau memperkenankannya, sesungguhnya Engkau tidak menyalahi janji-Mu, wahai Tuhan kami, Maha Suci Engkau, janji-Mu benar dan Engkau-lah yang paling pengasih dari sekalian yang mengasihani" "Ya Allah, teguhkanlah keikhlasan dan kesetiaan kami terhadap perkara yang telah kami janjikan kepada-Mu, untuk mengikuti orang yang menyeru kami ke jalan Allah, dengan seruan dakwah yang berkumandang di seluruh dunia, dari khalifah Allah di bumi Al Imam Al Mahdi Nasser Mohammed Al Yamani" "Ya Allah, jadikanlah perutusannya sebagai suatu nikmat anugerah untuk kami, bukan sebagai kemurkaan dan dendam terhadap kami, disebabkan keberpalingan kami dari seruan dakwah yang hak, oleh Al Imam Al Mahdi Nasser Mohammed Al Yamani" Barangsiapa yang menolak untuk berdoa dengan doa ini, maka pasti kelak mereka akan ditimpakan dengan azab seksaan yang kalian namakannya sebagai virus Corona Selesai petikan Bayan keterangan selengkapnya pada pautan ini: 👇👇 www.mahdialumma.com/showthread.php?p=330194 Ini adalah pautan bayan keterangan Al Imam Al Mahdi Nasser Mohammed Al Yamani mengenai Corona, sebelum ianya diumumkan oleh Organisasi Kesehatan Dunia (WHO), sebagai wabak yang melanda seluruh dunia, pandemik global, sekitar kurang lebih seminggu setelah bayan keterangan dikeluarkan, dengan tarikh dan tajuk: Virus Corona adalah sebahagian azab yang lebih kecil sebelum kedatangan azab yang lebih besar, mudah-mudahan mereka kembali ke jalan yang benar.. 5-03-2020 👇👇 www.mahdialumma.com/showthread.php?p=324308 Ini adalah pautan bayan keterangan Al Imam Al Mahdi kepada Xi Jinping, Presiden Republik Rakyat China, Imam memperingatkannya akan kedatangan virus baru yang lebih dahsyat serangannya dari virus Corona, bayan keterangan beserta tarikh dan tajuk: Dari Khalifah Allah untuk seluruh dunia kepada Xi Jinping, Presiden Republik Rakyat China.. 22-05-2020 👇👇 www.mahdialumma.com/showthread.php?p=330573

    Khaled MohamedKhaled MohamedBulan Yang lalu
  • Mrgues #01Merkes

    Bazra bazraBazra bazraBulan Yang lalu
  • finally SUZUKI can also get the first podium, this is really cool 👍👍👍😁

    Anonim AjaAnonim AjaBulan Yang lalu
  • Mantap

    FAHRUDIN ANSERFAHRUDIN ANSERBulan Yang lalu
  • Yes good dua marques jagoanku 👍👍👍👍💪😀😀😀😀

    Yunus TodingYunus TodingBulan Yang lalu
  • Drag Race Cikarang West Java Indonesia idworlds.info/from/0byciNythqqjodk/video

    Si Unyil SuksesSi Unyil SuksesBulan Yang lalu
  • BADphones @all.... 🏍 Terombang-ambing with media. Please don't just comments

    Zain AchmadZain AchmadBulan Yang lalu
  • Ninja ninja ninja ninja Ducati

    NURDIATI SumiNURDIATI SumiBulan Yang lalu
  • mana rosi gan

    Crevazer ChannelCrevazer ChannelBulan Yang lalu
  • Hmmm Greeting from INDONESIA idworlds.info/from/p7qYqrbWnKSjpZY/video

    Sandal Ukir PurwokertoSandal Ukir PurwokertoBulan Yang lalu
  • Wow Alex Marquez sudah ikut MotoGP

    setan mualafsetan mualafBulan Yang lalu
  • can anyone give me an answer where is mm 93? why he is not on the race? what happend to him?

    Hard PipeHard PipeBulan Yang lalu
  • Ayo ikutin sang kakak

    Nasrun SerunNasrun SerunBulan Yang lalu
  • Great 🎥 Work On That Last Lap!

    Richard AponteRichard AponteBulan Yang lalu
  • Proud of Alex Marquez

    shandava ramadhanashandava ramadhanaBulan Yang lalu
  • Rin "Ride The Winds Of Change"👍

    hariyadi noloyudohariyadi noloyudoBulan Yang lalu
  • Tiem suzuki👍👍👍

    Imam ShofiiImam ShofiiBulan Yang lalu
  • 👍SUZUKI.

    sugih jaya cendanasugih jaya cendanaBulan Yang lalu
  • The king of penalti idworlds.info/from/y7Rzgc-bhHaCjJY/video

    Creator 7Creator 7Bulan Yang lalu
  • 73 👍👍👍👍👍👍

    exko purryexko purryBulan Yang lalu
  • Siiiip SUZUKI👍👍👍

    Baim MMBaim MMBulan Yang lalu
  • Fumiyem makin sakit hati lihat ini Mana sang jagoan absen lagi

    JнФŋϊ ƒзвяϊλŋdJнФŋϊ ƒзвяϊλŋdBulan Yang lalu
  • Doohan is who I see whenever i watch Rins ride.

    goinblindjogoinblindjoBulan Yang lalu
  • Suzuki 🔥🔥🔥👍💪 Alex Rins

    Jon BlitarJon BlitarBulan Yang lalu
  • idworlds.info/from/ztl2h52aooaLnJY/video

    tukang bacottukang bacotBulan Yang lalu
  • Alex marc never be mark marc

    Y SY SBulan Yang lalu
  • wow keren..

    Dimensi BeatboxDimensi BeatboxBulan Yang lalu
  • Incredible alex rins

    Budi Ahmad RidwanBudi Ahmad RidwanBulan Yang lalu
  • Rossi makin berkembang

    Taufik HidayatTaufik HidayatBulan Yang lalu
  • respect

    azri raiyanazri raiyanBulan Yang lalu
  • 👍👍

    SSI OFFICIALSSI OFFICIALBulan Yang lalu
  • Orang indonesia Likee

    Original MedokOriginal MedokBulan Yang lalu
  • Fan Honda HRC 💟

    Hoàng Tuấn sbtcHoàng Tuấn sbtcBulan Yang lalu
  • Where are marq marquez

    Juste JustineJuste JustineBulan Yang lalu
  • SUZUKI. MAKIN MAHAL KARNA MENJUARAI MotoGP

    Jhon DhikaJhon DhikaBulan Yang lalu
  • Tetep joan mir jagoan gue cara balapnya mantap

    Naviqi AviantaracenNaviqi AviantaracenBulan Yang lalu
  • Tumben nih Sport masuk trending 😂

    Kang FredKang FredBulan Yang lalu
  • Yang kangen Nonton film Spiderman 1 nih link nya cuyy : idworlds.info/from/x7CMhby7nnmXo5Y/video

    Adith BugheAdith BugheBulan Yang lalu
  • Tarik sis..

    ramli saputraramli saputraBulan Yang lalu
  • Rossi 46 knapa gak bertandingg ya

    Rya SyahputraRya SyahputraBulan Yang lalu
    • kena covid gan

      Kafi AthaKafi AthaBulan Yang lalu
  • Alex has finally got to grips with his repsol Honda

    Donald AdsettDonald AdsettBulan Yang lalu
  • Where my idol marc marquez

    Ahmad SolehudinAhmad SolehudinBulan Yang lalu
  • WoW #AlexRins 😮 #Suzuki 🏍 🏆

    Eri NugrahaEri NugrahaBulan Yang lalu
  • alex vs alex wtf

    iam cozyiam cozyBulan Yang lalu
  • Top Álex Rins.

    HIRFAN . FLHIRFAN . FLBulan Yang lalu
  • if only the AM73 slip wasn't the winner

    cahaya mentarycahaya mentaryBulan Yang lalu
  • From indonesia with love idworlds.info/from/1NyFnNPOoGiifNE/video

    RocketreezzRocketreezzBulan Yang lalu
  • where 46??

    adi rakusadi rakusBulan Yang lalu
  • The excitement of MotoGP is indeed amazing

    WongPiyeTo ProductionWongPiyeTo ProductionBulan Yang lalu
  • SUZUKIのクリッピングからの脱出速度が速いね。

    trxwrftr ktrxwrftr kBulan Yang lalu
  • 4:39 pake standing segala sih

    Buday GamingBuday GamingBulan Yang lalu
  • Which motogp is this?

    KBM - BalanceKBM - BalanceBulan Yang lalu
  • idworlds.info/from/tN5nYc6UaIp6p9k/video

    Fans Cristiano RonaldoFans Cristiano RonaldoBulan Yang lalu
  • PURO HONDA!!

    Edwin RiveraEdwin RiveraBulan Yang lalu
  • Nice

    Jelajah Kuliner P&MJelajah Kuliner P&MBulan Yang lalu
  • Satu Hati

    DANI DIPRODANI DIPROBulan Yang lalu
  • Dovi in 7th 😅

    Imran AliImran AliBulan Yang lalu
  • Orang Indonesia mana nih suaranya!

    TrendQuran FamilyTrendQuran FamilyBulan Yang lalu
  • m.idworlds.info/from/tb2habGpkJeAZ9U/video

    Papa NiniPapa NiniBulan Yang lalu
  • idworlds.info/history/s5SSISRykzv9AhY552cu_Q keren2

    Tina ErvianiTina ErvianiBulan Yang lalu
  • the helicopter is fast

    FMusicFMusicBulan Yang lalu
  • Go Honda!

    井実芳仁井実芳仁Bulan Yang lalu
  • SUZUKI WINS! Yeah!

    Titus CatoTitus CatoBulan Yang lalu
  • Alex Marquez, is marc93 style

    Jbn expressJbn expressBulan Yang lalu
  • Alex rins Dan joan mir 👍👍💪💪

    Hsjs HdihssHsjs HdihssBulan Yang lalu
  • Suzuki 👍👍👍👍

    Hsjs HdihssHsjs HdihssBulan Yang lalu
  • Alex was so great, i even thought it was marc 😂

    Margaretha CindyMargaretha CindyBulan Yang lalu
  • motor ku yamaha tapi entah knpa aku suka suzuki

    Pacinhko AlexanderPacinhko AlexanderBulan Yang lalu
    • Sales suzuki lbih cantik bro

      teh gelas555555teh gelas555555Bulan Yang lalu
  • The reason reynold Poernomo called Dessert king idworlds.info/from/1pZnp6y5ZWmngq8/video

    Kucing GantengKucing GantengBulan Yang lalu
  • Alex marques..calon juara baru..👍👍👍

    Usman LadjijiUsman LadjijiBulan Yang lalu
  • I love SUZUKI I love SUZUKI I love SUZUKI

    Nafisa Almahira RamadhaniNafisa Almahira RamadhaniBulan Yang lalu
  • idworlds.info/from/vs14iJasqo91m9U/video

    Davida Dio FernandaDavida Dio FernandaBulan Yang lalu
  • where rossi?

    nik saaidinnik saaidinBulan Yang lalu
  • *mantap dulu cuma ada Yamaha ,Honda itu2 aja sekarang lebih kompetitif lagi ada Suzuki didepan!* 🇮🇩🇮🇩

    Gembel EliteGembel EliteBulan Yang lalu
  • 👍👍👍👍❤

    UDI RUNGKAUDI RUNGKABulan Yang lalu
  • Alex Marquez is the best forever

    Bagus SalasBagus SalasBulan Yang lalu
  • Sayangya alex marqes bukan mar marqueas

    Midi TawonMidi TawonBulan Yang lalu
  • Engine suzuki is very screaming😈

    ris mancingris mancingBulan Yang lalu
  • 2021 siap siap duo aleq beraksi

    R450X IskandarR450X IskandarBulan Yang lalu
  • tak kiro alex iku mental tempe gak mungkin podium tibak'e q salah...salut bro...the next marq👏

    Desy Kusuma WahyudiDesy Kusuma WahyudiBulan Yang lalu
IDworlds