THE TRUTH ABOUT US

30 Nov 2020
5 797 792 Ditonton

Shop ITEM Beauty!!!
www.itembeauty.com/

Subscribe to me:
idworlds.info/history/sjVdwXJydmlSLVT2zDuwpQ

Follow me:
TikTok: www.tiktok.com/@addisonre?lang=en
Instagram: instagram.com/addisonraee/?hl=en
Twitter: twitter.com/whoisaddison

Merch:
shopaddisonrae.com/
edited and filmed by instagram.com/officialjrod?igshid=gc6ytwiqfabf

Komentar
  • HE IS TRASH ASF

    Zap Zap ZOMBIEEZap Zap ZOMBIEE8 menit yang lalu
  • what is the haircut that boy has does it have a name? i want it but would never know what to ask for at the barber???!!! help!!!!!!!!!

    John MadackJohn Madack9 menit yang lalu
  • They are so cute🥰

    Nathan ReyesNathan Reyes9 menit yang lalu
  • i hate you and your vid ugly rock

    Amaya LevyAmaya Levy9 menit yang lalu
  • Bryce: IT WAS LOVE WHEN WE FIRST MET 😍 Addison: What the fawk 😀

    Young PadawanYoung Padawan10 menit yang lalu
  • 😅♥️

    Eli FEli F10 menit yang lalu
  • My bday is October 13th

    war_savage_007 godwar_savage_007 god10 menit yang lalu
  • me watching this be like aweeee the whole vid

    ricerice10 menit yang lalu
  • Hey IDworldsr, would you be so kind and please Listen to the most recent episode of my podcast: 🔥BRIMSTONE 🔥 anchor.fm/UMBUKU/episodes/BRIMSTONE-en69nn

    James JonesJames Jones10 menit yang lalu
  • THE FUCKING DOUCHE BAG GUYS THAT HAVE THE LITTLE FUCKING EARING WITH THE CROSS HANGING ARE FUCKING LOSERS, GOD I HOPE I NEVER SEE ANY OF THOSE FUCKERS ON THE STREET WITH THEIR FUCKING EARINGS

    ZdarenZdaren11 menit yang lalu
  • Hey

    Miyak_ amgMiyak_ amg11 menit yang lalu
  • Awww this video is #1 trending ❤

    Ella BurninghamElla Burningham11 menit yang lalu
  • Yall werid

    Yuhboy_Tony104 LolYuhboy_Tony104 Lol11 menit yang lalu
  • Braddison 😌

    Not_Kwxz on twitchNot_Kwxz on twitch11 menit yang lalu
  • I love them together ❤️

    Sister VlogsSister Vlogs11 menit yang lalu
  • bryce is the most leo leo i’ve ever met.

    ugly uglyugly ugly11 menit yang lalu
  • Congrats for #1 on trending

    Veda PatelVeda Patel12 menit yang lalu
  • i hate this fake relationship shit just for views ill give it another week

    Jamal YahiaJamal Yahia12 menit yang lalu
  • You guys know that there siblings

    moises Ortegamoises Ortega12 menit yang lalu
  • We have the same birth Day

    Giselle PerezGiselle Perez12 menit yang lalu
  • Who is here for the thumbnail

    ChAoS KaYChAoS KaY12 menit yang lalu
  • Did she break her wrist or no? LOL

    Sannidhi PalliSannidhi Palli12 menit yang lalu
  • YOU AWNSERD MY QUESTION OMG!!!!!!!!!!!!

    Amy HuntAmy Hunt12 menit yang lalu
  • Wait wait just go my profile check out vevo status Official

    VeVo Status OfficialVeVo Status Official12 menit yang lalu
  • How did this get on trending

    bambam 123bambam 12312 menit yang lalu
  • How did this get #1 trending

    King NaazKing Naaz13 menit yang lalu
  • Why am I watching this

    Rose HoggRose Hogg13 menit yang lalu
  • Why this is posted on social media?

    Jean AndreJean Andre13 menit yang lalu
  • Atleast someone is commiting their relationship rather making the social media more and more confusing😒😒

    Fatema DewanFatema Dewan14 menit yang lalu
  • Yay

    Candy NaderCandy Nader14 menit yang lalu
  • I hate this video

    Noelle EzellNoelle Ezell14 menit yang lalu
  • *I came here just to say* *We don’t care*

    RAREHECK GamingRAREHECK Gaming14 menit yang lalu
  • Bryce Addison is cheating on you

    Courtney ClendenonCourtney Clendenon14 menit yang lalu
  • i hope youtube’s algorithm is as good as tiktok, and never shows me any of these again

    Elliot EwoldtElliot Ewoldt14 menit yang lalu
  • #1 trending

    Max HerreraMax Herrera15 menit yang lalu
  • Luv u😍

    BigfouBigfou15 menit yang lalu
  • Ayo that’s kinda cool but I really don’t care tho

    The Spanish InquisitionThe Spanish Inquisition15 menit yang lalu
  • your personality is so dry

    Will AllenWill Allen15 menit yang lalu
  • OMG they are so cute together #bradison

    Azania MillerAzania Miller15 menit yang lalu
  • Yayyyy there dating !!!

    Jakayla DiazJakayla Diaz16 menit yang lalu
  • Addison and Bryce so sweet❤️😊

    Natascha WitkowskiNatascha Witkowski16 menit yang lalu
  • I'm a Leo

    Nomthi GrabeyNomthi Grabey16 menit yang lalu
  • i love them so much. i ship them so much.

    shelbsmspxoshelbsmspxo16 menit yang lalu
  • No

    Jabari CambridgeJabari Cambridge17 menit yang lalu
  • Everyone: Me: 👁💧👁 ___

    Omar KaderOmar Kader17 menit yang lalu
  • Nobody. Cares.

    xOMBRExxOMBREx17 menit yang lalu
    • Lmao facts!

      Jabari CambridgeJabari Cambridge17 menit yang lalu
  • You’re in the off

    Wrestling ChampionWrestling Champion17 menit yang lalu
  • Do you sleep together

    made it lost itmade it lost it17 menit yang lalu
  • Literally being farmed for money lol.

    Evan ShinnEvan Shinn17 menit yang lalu
  • The cutest couple ever i swear to god i did not expect THEM to just BOOM kiss like how long has this fricken been happening

    Adel YazidAdel Yazid17 menit yang lalu
  • I got together with my bf on 13 of October

    Alice LangrickAlice Langrick18 menit yang lalu
  • Hi

    Cherry LewisCherry Lewis18 menit yang lalu
  • Yay your dating 👍👍😀😁

    Adlen CarranzaAdlen Carranza18 menit yang lalu
  • idworlds.info/history/O0__RahTvJkPUzEwMEygYQ

    Osama DesignerOsama Designer18 menit yang lalu
  • aww addi are u ok?

    samantha santinisamantha santini19 menit yang lalu
  • Olpl occupy.

    Rhonda mcdowellRhonda mcdowell19 menit yang lalu
  • Always Knew it

    Olivia ObuOlivia Obu19 menit yang lalu
  • not me looking up todays date and how many days till december third

    Devine ManningDevine Manning19 menit yang lalu
  • #freejamoo

    BySyriaxBySyriax19 menit yang lalu
  • ma boy tommyInnit puts more interesting videos than this

    Mr MbotMr Mbot19 menit yang lalu
  • Wtf is happening?

    manoulamanoula19 menit yang lalu
  • this video made me want to shoot myself

    dubbahhdubbahh20 menit yang lalu
  • The thumbnail is terrible lol the kiss wasnt even straight lmaoo

    Rian TorresRian Torres20 menit yang lalu
  • I love you Addison and Bryce

    Aubree GailAubree Gail20 menit yang lalu
  • Ngl you guys are literally meant for each other🥺😍

    Natalie ReinholdNatalie Reinhold20 menit yang lalu
  • This man seem a cool dude. She is lucky.

    Marck shockerMarck shocker20 menit yang lalu
  • IDworlds couples.. smh

    SahanaSahana20 menit yang lalu
  • I am so sad I was absolutely obsessed with her now I am depressed

    SlusheeSlushee20 menit yang lalu
  • Rest in peace Frazierrrr bro❤️

    David TomicDavid Tomic20 menit yang lalu
  • Love you

    Sabnam MosSabnam Mos20 menit yang lalu
  • Ммм 1 место в тренде...

    Dmitriy IstifovDmitriy Istifov21 menit yang lalu
  • ILYSM GUYS #braddisonforlife and #chachaforlife

    StrawmelioツStrawmelioツ21 menit yang lalu
  • I hate him

    Sarah k23Sarah k2321 menit yang lalu
  • can i just die this is the best day ever because i just found out that they are dating love you braddiso and yeyyyy

    viola kojaviola koja21 menit yang lalu
  • Hi addiLover

    Alberte PlatzAlberte Platz21 menit yang lalu
  • I knew it I follow you on tiktok and Bryce as well love you to together perfect match🥰

    naomi_faithnaomi_faith22 menit yang lalu
  • are u still friends with charli damelio??!

    peaches._.xpeaches._.x22 menit yang lalu
  • My brothers heart is broken coz u guys back to gether 🤣🤣💗💗💗💗💗

    Tik Tok QueenTik Tok Queen22 menit yang lalu
  • I'm not crying your areee

    SAMRIDDHI GUPTASAMRIDDHI GUPTA22 menit yang lalu
  • Bruh lol. Nice lol. #1 on trending. Sheesh lol.

    Return3Return322 menit yang lalu
  • What cute chin diapers.

    Janus ZealJanus Zeal22 menit yang lalu
  • SHIP

    Vitasta MishraVitasta Mishra22 menit yang lalu
  • Addi Bryce hall hall is so fuckin ugly

    Skili SkuliSkili Skuli22 menit yang lalu
  • How many times y’all watch this lmao

    Jesse PicoJesse Pico23 menit yang lalu
  • Bonjour tout le monde OK Je suis là pour vous parler de vieux kounde qui m'a aide à satisfaire ma vie ce qui ont des problèmes ou qui en a besoin de l'argent ne porte quel problème. Grâce à vieux kounde avec sais génies vous aurez tout la satisfaction dans cette année voici son numéro WhatsApp ou appelle 0022951127496 Il est dans le but d'aider tout le monde, il est dans votre disposition pour tout vos problèmes il ouvre sa portes dans les domaines suivants:tel: 0022951127496 💑Retour d'affection 💶Multiplication d'argent ✍🏽Bic de réussir a un concours ou un examen 💍Bague de protection 🤱🏼Problème d'enfant 🤰🏼 Problème de grosèse non tenue 🤴🏽 Problème de boulot 🤵🏽Problème de justice 👩‍❤️‍👨 Problème de foyer 🚔Arrêter un problème de police 🧱 Savon de chance 🌵Astuce pour grossir les pénis 👨🏽‍💻Pour trouver de bon boulots 💍Savon et bague de protection 🍏Solutions à tout vos problèmes. Merci pour la compréhension. Appel/Whatsapp 0022951127496

    Abdias KanlinsouAbdias Kanlinsou23 menit yang lalu
  • Imagine talking to minors

    NotSoAverageGamerNotSoAverageGamer23 menit yang lalu
  • Uhhh

    ttvyourboijackttvyourboijack23 menit yang lalu
  • I don't care

    MjWoods14MjWoods1424 menit yang lalu
  • How much time did Bryce try to simp for you

    Jaylen HardyJaylen Hardy24 menit yang lalu
  • i feel like addi was so excited to tell us that they're dating lol edit-holy crap 1klikes tysm y'all!!! i am screaming tysm dudesss

    IF IF ANAIF IF ANA24 menit yang lalu
  • what’s with the duran duran earring? lol

    allliee babyallliee baby24 menit yang lalu
  • ❤️

    Carys MoerdykCarys Moerdyk24 menit yang lalu
  • "the note"

    AzurazileAzurazile24 menit yang lalu
  • والقرآن ادخل على رابط وأشترك باقناة يله أدخل على رابط الانك حلفت هسه انته وظميرك😄😉 idworlds.info/from/x9-eaNWroX2Xars/video

    ملاك عليملاك علي25 menit yang lalu
  • والقرآن ادخل على رابط وأشترك باقناة يله أدخل على رابط الانك حلفت هسه انته وظميرك😄😉 idworlds.info/from/x9-eaNWroX2Xars/video

    ملاك عليملاك علي25 menit yang lalu
  • they are so cute they get a long well

    AzurazileAzurazile25 menit yang lalu
  • add"were dating!!" us acting like we didn't know"WOW we would have never know wow"

    Andrea ramirezAndrea ramirez25 menit yang lalu
  • I love Addison and Bryce together

    Aimbot JackAimbot Jack25 menit yang lalu
  • Even though I saw that coming I'M STILL SOO HSPPY AND EXCITED

    sagdasagedsagdasaged26 menit yang lalu
  • idc how much i don’t like Bryce, this was the cutest thing ive ever seen 🥺😤😤

    genesis lavairegenesis lavaire26 menit yang lalu
IDworlds